Wynalazek zwany PIRAMIDĄ

Jak się wzbogacić

Zarób ok. 1000 zł w ciągu miesiąca.
Chciałbyś podejść do bankomatu i wyciągnąć
30 papierków po 100zł ??
Ten blog został utworzony specjalnie dla CIEBIE!!!
To nie wyłanczaj tej strony i zacznij czytać dalej.
To nie żart !!!
Jeżeli możesz poświęcić 1h w ciągu dnia to możesz
zacząc czytać niżej.

Pewnie nadal nie wieżysz, że to prawda a jednak. Jedyny wkład finansowy z twojej strony
zaczyna się od 5 zł, jeżeli chcesz zarobić wiecej to dalsza kwota zależy od Ciebie.


Będziesz musiał dziennie poświęcić ok. 40 - 60 min.
Metodę tę wymyślił znany bizmesmen z Bułgari w latach 90 - tych i znany autor książek o wzbogacaniu się.

Gdy powiedziałem kolegom ten sposób to mnie wyśmiali i powiedzieli, że to nie możliwe. Dzisiaj chodzą i męczą mnie jak tego dokonałem gdy zobaczyli moje saldo konta w internecie.
Za pierwszym razem jak sprwadziłem swoje konto nie wierzyłem! teraz z tego się smieję.

Na koncie nazbierałem już ok. 3000 zł, a nadal sumka rośnie.
Tak więc zastanów się czy chcesz zarobić pieniądze albo wydać je na coś innego.

Teraz mam zamiar udowodnić ci, że to LEGALNY BIZNES! Nie musisz niczym handlować ani wmawiać bzdur. Plusem jest to, że jak jesteś nie smiały ( tak jak ja ) to nie potrzeba do tego kontaktu z drugą osobą. Nie trać czasu bo każdy ma w swoim życiu 5 minut do wzbogacenia się.  Zachwilę napiszę niżej krok po kroku co trzeba zrobić. To szansa na zmianę twojej przyszłości już nie będziesz musiał prosić mamy albo pracodawcy o pożyczkę albo kieszonkowe. Za własne zarobione pieniądze będziesz mógł zakupić sobie np: smocze monety do metin2, albo inna valute w innej grze aby stać się lepszym od kolegów.

To jest NAJTAŃSZA, NAJPROSTSZA i NAJABRDZIEJ korzystna droga do zarobienia prawdziwych piniędzy w internecie, to nie jest bzdrura jak klikanie w reklamy i w dodatku wmawiają ci, że za każdą reklamę ci zapłacą TO OSZUSTWO!!! Spróbuj sam tego a nie pożałujesz, że spróbowałeś.

Co potrzeba aby zacząć???

-konto w banku ( jeżeli masz 13 lat możesz założyć bezpłatne konto w mBanku izzy konto) ale tylko konto z możliwością obsługi przez internet ( tak jest najlepiej )

-ok. 40 - 60min w ciągu dnia jednorazowo

Krok 1
Nie zaprzeczalne prawo natury jest takie, że musisz coś od siebie dać aby coś dostać.
Więc pierwsze co to musisz zainwestować 5 zł, albo wiecej ale min. 5zł to zależy od Ciebie.
Jak mówi Robert T. Kiyosaki- "jeśli nic nie zainwestujesz - nic większego nie zyskasz!".
Im szybciej zainwestujesz tym szybciej zyskasz.!
Tak więc przelej 5zł na znajdujące sie konto niżej. W tytule przelewu wpisz "Przelew Piramida"
Chodz to nie jest czysty , MLN to zasady działania są proste.
Gdy nie zapłacisz przed użytkowaniem tego genialnego programu, będziesz go mieć nie legalnie co spowoduje złe działanie i możesz nawet na tym stracić.
TO PROSTE!! gdy przelejesz 5 zł na konto z listy poniżej podanej to możesz zacząć myśleć na co wydasz pierwszy 1000zł.  Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale już czerpiesz z tego wielkie kożyści. Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy :)

Oto obecna lista numerów kont:
82 1240 6986 1000 0000 0415 7768
28 1090 0075 5339 0810 7050 5502

Krok 2
Gdy już przelałeś 5 zł (lub większą sume co daję wiecej zysku) na powyższe konto to kopjujesz tekst z tej strony i wklejasz na go na swojego bloga lub stronę www.  następnie w liście pod 1 nr. konta dodajesz swoje z nr 2. KTO PIERWSZY TEN LEPSZY!!! U mnie na blogu zostaną dopisane za miesiąc najabrdziej wzbogacające sie konta co da ci jeszcze większą przewagę nad innymi którzy się nie znajdą.

Potrzebujesz dowodu?? Poniżej masz jak narazie 3 osoby które zaczeły wczoraj zarabiac. częśc tekstów poniżej.

Arek R. lat. 17, Rzeszów
(...) z tego co napisałeś to prawda, bardzo dziękuję ci za to, od wczoraj zarobiłem 40zł narazie mało ale ciągle sumka rośnie. JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI :). Pozdrawiam (...)

Danuta Ch. lat. 40 Chojnice
(...) początkowo nie wieżyłam w to co piszesz!!! od tygodnia zarobiłam 875 zł, mam nadzieję, że znajdę się na twojej liście TOP 5 konto które najwięcej zarobiły. Chyba wkońcu pojadę na wymażone wakacje!!!
Serdzecznie pozdrawiam i dziękuję.
Danuta.

Paweł P, lat. 14 Warszawa
(...) stary dzięki za ten sposób wkońcu mam *CENZURA* itemy w grze jeżeli wiesz co to jest. Ale naprawdę ci za to dziękuje, tak jak pisałeś koledzy nie dowieżają z kad mam tyle kasy. WIELKIE THX !!! (...)

Na koniec opinia z jednego popularnego forum.
Moderator, SPON godz. 14:12

"wtrące się do tematu...sposób faktycznie jest może naiwny ale to działa...to nie trafia do naiwnych ludzi to trafia do ludzi poważnych którzy wpłacą te 5 zł na to "1" konto...jeśli wpłacasz 5 zł rozsyłasz linki czy treść...i po tygodniu nie znajdziesz nawet 5 zł na swoim koncie to właśnie przez takich co nie wpłacają kasy bo myślą "a z kąd będzie wiedział ten co mi wpłaci że ja nie wpłaciłem"...i tak to się kręci w koło...więc jedyne na co można liczyć to to że jak wyślesz treść z  numerami kont tak na 50 osób prześle to pięć zł tylko trzy i dalej się podobnie potoczy...zarobisz na tym jakieś 3500 zł więc nie jest źle ale żeby mieć jakąś poważną sumę i nie jednorazowo to trzeba zainwestować w dobrą stronkę i więcej pracy niż 30 minut jednorazowo...30 minut ale co tygodniowo...a to tylko dla tego że ludzie to idioci którzy myślą że jak dadzą swoje konto na 1 pozycję to się dorobią kokosów...albo że to oni znajdą naiwniaków którzy im wpłacą...po prostu jeśli kazdy kto dołączy do tego łańcuszka i ,nazywajcie to jak chcecie, zrobi to co jest tam napisane to można na tym zarobić...ja jak na razie mam żadko więcej niż 10 koła na miesiąc ale poniżej 5 nie schodzi ( jesli ktoś się zdecyduje to na prawdę warto wpłacić te 5 zł..."

------------------------------------------------------------

"Jaki wspaniały plan! Zrobiłem wszystko co mi poradziliście z jakieś 3 tygodnie temu i co prawda nie udało mi się uzbierać 3000zł mówiliście, ale te 2785zl tez mnie powaliły, a jest jeszcze tydzień!! "
Tomasz, Warszawa

A tutaj troszkę matematyki :
Kiedy wyślesz swoje maile (lub rozpowszechnisz tą stronę w inny sposób, będziesz na 5 miejscu listy. To najlepsza pozycja po to by zarobić poważne pieniądze! Żaden inny program nie daje tak wysokich i realnych pieniędzy z różnych powodów, które wytłumaczę poniżej. Jak długo będziesz wysyłać tą wiadomość do ludzi, którzy będą zainteresowani programem, możesz spodziewać się, że średnio odpowie na nie 25% ludzi. Ale bądźmy bardziej pesymistyczni i dajmy na to, że tylko 12,5%, dla utrudnienia.
Gdy wyślesz 40 maili do różnych osób, możesz spodziewać się ze 5 z nich zrobi dokładnie to co Ty (12,5% z 40= 5). Ale tym razem twój numer konta przesunie się na 4 pozycje. Wtenczas już będzie o tym programie wiedziało 200 osób (5 x 40).

Z tych 200 ludzi, udzieli się 25 (12.5% z 200=25), więc dalsze 1 000 maili (25 x 40), podniosą Twój numer konta na 3 pozycje.

Z tych 1 000 ludzi, możesz spodziewać się, ze udzieli się 125 osób (12.5% z 1000=125), więc dalsze 5000 maili (125 x 40) podniesie Twoje konto na 2 pozycje w liście.

A z tych 5 000 ludzi, możesz spodziewać się 625 osób, które się udziela (12.5% z 5000=625), więc kolejne 25 000 osób (625x40) podniesie TWÓJ NUMER KONTA NA 1 POZYCJĘ!!!

I teraz, z 25 000 ludzi, możesz spodziewać się, ze 3125 z nich odpowie (12.5% z 25 000=3 125). A w tym czasie to Ty będziesz na 1 miejscu!!! Więc dostaniesz: 15 625 złotych!!! (3125 x 5zł).

Więc, jak Twój numer znajdzie się na 1 pozycji przez kolejne kilka dni, to będzie Twój czas na to by zbierać pieniądze! Przez serie 30 dni, te pieniądze będą wysłane przez kilka tysięcy ludzi tak jak Ty to zrobiłeś!!!

Powodzenia, PROSZĘ, nawet jeśli się nie zdecydowałeś (aś) jeszcze, nie wyrzucaj adresu tej strony. DOBRZE CI RADZĘ!!!

Mało, kto wierzy ze można tyle zarobić, ludzie są bardzo sceptycznie nastawieni do takich spraw, ale to jest naprawdę realne, a te 5 zł "zaryzykować" to nie dużo. Dlaczego w cudzysłowiu ? Bo jeżeli zrobisz to co było napisane wyżej, nie ma żadnego ryzyka! Tylko zyski!

Zachęcam Cię jeszcze raz do wzięcia udziału w tym wspaniałym planie!

ZRÓB WSZYSTKO ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ A NA PEWNO NIE POŻAŁUJESZ!

3 komentarze:

  1. Na początku wydawało mi się to niewiarygodne, a wręcz głupie... Stwierdziłem jednak, 5 zł to nie majątek, taką kwotę mogę zaryzykować... Teraz z perspektywy czasu mogę powiedzieć że się opłacało, może te tysiące z opisu to przesada, ale kilka stówek zawsze wpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolego ble ble ble wszystko cacy mam wpłasić i co nie ma żadnego linku do programu
    tylko numer konta trochę dziwne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Linku nie ma, to fakt, ale nie doczytałeś chyba do końca o co chodzi w tej piramidce ;)

    OdpowiedzUsuń