AWSURVEYS - oceniaj strony i zarabijaj !!!

W sieci nie trudno znaleźć dużo pochlebnych informacji, że stronka AWSurveys oferuje szybki duży i łatwy zarobek, ale czy na pewno...??!! A oto tylko niektóre z nich...
  • -"Chciałbym wam przedstawić nowo powstałą stronę, dzięki której możemy zarobić niezłą sumkę przez Internet.  To  awsurveys.com"
  •  "przedstawiam wam strone A.W.Surveys ktora placi nam za pisanie komentarzy do innych stron!"
 Banery i linki AWSurveys(oczywiście refy) zachęcają żeby się zarejestrować w serwisie. Postanowiłem sprawdzić co oferuje serwis.  W ciągu kilku chwil udało ocenić mi się pare stron i na moim koncie widnieje 2,4 $. I to by było na tyle, bo stronek do oceniania więcej nie ma... 
Zaś przeglądając sieć w poszukiwaniu informacji na temat  AWSURVEYS natknąłem się na różne wysokości minimum do wypłaty, ale obecnie chyba jest 15 $, o czym świadczy komunikat poniżej.

Natknąłem się też na masę negatywnych komentarzy, zniechęcających do rejestrowania i zarabiania w serwisie AWSURVEYS
  • Serwis jest potencjalnie nie wypłacalny
  • Został stworzony tylko dla gromadzenia e-mail, a następnie odsprzedaży bazy maili reklamodawcą...
  • Z serwisem są "niby" związane włamania do kont PAYPAL. możliwe że dane kont mailowych nie są należycie zabezpieczone i wypływają gdzieś do sieci, stąd włamania... (miałem kiedyś do czynienia z innym serwisem, który też okazał się niewypłacalny, a kilka dni później miałem włam na PAYPAL).
  • "Po zleceniu wypłaty administracja wmawia użytkownikowi, że zarobił pieniądze w sposób niewłaściwy bądź oszukiwał..."
Podsumowując, nie widzę możliwości zarobkowych na stronce AWSURVEYS gdyż nie znalazłem w sieci żadnych dowodów wypłat, może za słabo szukałem. W każdym badź razie, gdybym się mylił, to mnie poprawdzie, może ktoś otrzymał od nich wypłatę... Ja jednak rezygnuje s tej stronki, zajrzę na nią za jakiś czas czy coś się nie zmianiło i czy nie mam jakichś stronek do oceniania... 

Czytaj też: http://zarabiara24.blogspot.com/2013/01/awsurveys-scam-troche-historii.html

1 komentarz: